0123
0
Strona główna » Październik miesiącem walki z rakiem piersi
Kontakt
  • E-mail:sklep@MoodGood.pl
  • Telefon+48 58 719 85 24
  • Godziny działania sklepuSklep internetowy czynny 24/7 Infolinia pn - pt 9.00 - 17.00, Na zapytania mailowe staramy się odpowiadać najszybciej jak to możliwe.
Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

 
Chmura tagów
Cennik
Pobierz cennik HTMLPobierz cennik XLS

Październik miesiącem walki z rakiem piersi

Październik miesiącem walki z rakiem piersi


Osoba obdarowana tą figurką ma poczucie, że nie jest sama, wzrasta jej wiara w swoje siły i chęć walki z chorobą, a wiara czyni cuda. Październik to miesiąc walki z rakiem piersi. Dlatego chcielibyśmy zwrócić uwagę dorosłych Polek na konieczność wykonywania regularnych badań profilaktycznych i rolę zdrowego stylu życia w zapobieganiu nowotworom.


alt

altPostęp medycyny, umiejętności polskich lekarzy i nakłady na specjalistyczną aparaturę stosowaną w diagnostyce i leczeniu onkologicznym sprawiają, że w zdecydowanej większości przypadków wczesne wykrycie raka piersi umożliwia całkowite wyleczenie.


Warto pamiętać, że młodość nie chroni nas przed rakiem. To nieprawda, że na raka piersi chorują tylko panie po 60. roku życia. Niestety, coraz częściej ta choroba dotyka również młode kobiety, które są aktywne zawodowo, mają małe dzieci lub plany na założenie rodziny. 



altZnane kobiety, które wygrały walkę z rakiem piersi.
Kylie Minogue, Anastacia, Sheryl Crowe, Cynthia Nixon czyli Miranda z "Seksu w wielkim mieście", Edie Falco, gwiazda "Rodziny Soprano", Christina Applegate, Marianne Faithfull, Jaclyn Smith - Aniołki Charliego, Brigitte Bardot, nie brakuje też znanych Polek, Irena Santor, Anna Seniuk, Beata Kawka

Nowotwór nie omija gwiazd – wiele z nich choruje i zwycięża, dając swoim fanom nadzieję i namacalny dowód na to, że raka można pokonać.



altRóżowa wstążka widoczna na sukni anioła, od 1991 r. światowy symbol świadomości raka piersi, jest coraz bardziej rozpoznawalnym znakiem. Zaangażowanie wielu osób i instytucji pozwala przełamywać tabu oraz zwiększać świadomość choroby. Większe zainteresowanie problematyką nowotworu w tym okresie potwierdzają trendy w internecie. 



tekst zainspirowany artykułami ze strony [polki.pl]
Komentarze (0)

Przejdź do strony głównej

Nowości w naszej ofercie